lørdag 15. mai 2010

What to do??

Joakim sover, Marius jobber på puben i kveld. Nå begynner det jo å bli ganske sent, men jeg er rastløs! Har fått scrappet litt i dag, legger ikke ut de bildene. (er fra fødselen og de to dagene på a-hus.) Men skal vise dere mer etterhvert. Skal begynne på en side før jeg legger meg. Det tar tid! Har også veldig lyst til å begynne å planlegge bryllupet mitt. (Kan fortsatt ikke helt tro at jeg skal gifte meg.) Jeg skal GIFTE meg! Vet ikke helt hvor jeg skal begynne så jeg googler alt som har med bryllup å gjøre. Får besøk av Nina i morgen, vi skal titte litt på det sammen.
Etter å ha sett på bildene fra forje helg så lurer jeg litt på hvordan jeg turte? Selv om jeg har gått ned alt jeg la på meg under svangerskapet så har jeg fortsatt litt å ta av. Jeg har syv kilo for mye. Siden jeg skal gifte meg neste sommer bestemte jeg meg for å gå ned ni. Det blir ca en kilo i mnd og det bør jeg klare. På mandag skal jeg på mor og barn time på elixia. Bør få til å trene der en gang til den uken også. Foresten, jeg skal jo ikke trene på mandag, det er jo 17. mai. Da får jeg prøve å få til to kvelder den uka i stedet da.
Godis inntaket må også minskes nå. Egentlig er jeg ganske flink, så lenge vi ikke har noe liggende. Har litt lett for å falle for fristelser. Onsdag for eksempel skulle jeg sitte barnevakt for guttene til Hilde et par timer. Da hadde hun kjøpt inn pottis, brus og sjokkis til meg. Klarte ikke å holde meg unna da, når det lå på benken. Og i går når jeg og Marius var på Kiwi og handlet så kjøpte vi ikke noe snop, men Marius var på fotball kamp på kvelden og når han kom hjem hadde han kjøpt meg stratos og popcorn til meg. Jeg er så svak!
Fra uka som kommer er det skjerpings! Da skal jeg hente frem vilje styrken min og starte ett sunnere liv:) Bare at uka starter på tirsdag da, for det er litt stusslig med 17. mai uten is.
Gleder meg foresten til å se Joakim i bunaden sin! Da blir han nok søt! Rettelse, enda søtere:)
Nå blir det en halvtime med googling, en halvtime med scrapping også er det natta. (Løfte litt håndvekter mens jeg holder på, så jeg får strammet opp disse armene også.)
Nattinatt!

Blogges i morgen!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar