lørdag 22. mai 2010

Sommer i stua!

I går kom mamma innom en tur. Var så lenge siden hun hadde sett barnebarnet sitt. Og hun kom ikke tom hendt. "Jeg kjøpte med nye gardiner og puter til stuen din".
Yes, det burde jeg ha gjort for lenge siden, men for meg tar ting tid. Så da tok hun ned de tunge mørke vinter gardinene og hang opp nye. Jeg kjøpte noen puter til i dag selv, så nå ble det veldig fint!
Er litt mørkt det bildet av gardinene, men er altså samme farge som på den blå puta.
Vi hadde gjester til middag i går. Så da fikk jeg endelig pyntet med sommerfuglene jeg kjøpte for en stund siden. Kjersti og Morten kom på reker. Mmm.. Har faktisk akkurat lært meg å like det og nå har jeg blitt helt hekta.

I morgen skal jeg på hytta!:) Har ikke vært der på snart et år nå, og det blir Joakims første tur.
Marius skal i 30 års lag på kvelden så da blir det en tur med mamma og pappa.

Ønsker alle en fin pinse:)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar