søndag 9. mai 2010

Forlovet på kjendis fest!

Hadde en super bra kveld i går. Får ikke lagt ut bilder enda, glemte kamera, må vente til noen mailer over.
Vi startet iallfall oppe på salongen klokka tre med å sminke oss, ordne hår, øve litt på dansen og selvfølgelig drikke litt. Etterhvert kom Tina Turner opp på salongen, og når alle var ferdig stylet for kvelden så spratt vi champisen:) Gikk røde løperen inn på Martins. Var kjempe gøy å se på de som hadde kledd meg ut som kjendiser. Var mye bra. Vi fikk full jubel under opptreden vår, det var kjempe gøy. Når vi først kom opp på scenen så gikk det så sinnsykt fort, det var jo over på et blunk. Vi fikk en oskar også, men jeg fikk ikke med meg for hva. Hehe.. Ingen av de andre jente som husker for hva heller, men men.. En pris fikk vi.
Etter opptreden var jeg helt sinnsykt sliten, var tørst, måtte på do, følte for å gå ut å ta en røyk, slappe av igjen. Prøver å roe meg ned litt. Så går Marius opp på scenen. "Marlin kan du komme opp hit sammen med meg" sier han. Tenkte bare at jeg orker ikke å gå opp å lage mer show nå, kan du ikke lage et show alene. Han ber meg komme opp igjen. Jaja, jeg går opp. Tenker at vi får lage et show på sparket da. Å show ble det, men ikke det jeg så for meg. Men mikrofonen i ene hånda og en vakker tuborg kork-ring i den andre begynner han å legge ut. Hvor fantastisk god sønn vi har fått, hvor fin jeg var i kveld osv... Ned på kne og "Marlin, vil du gifte deg med meg?" Jeg sa ja og vi fikk korken på fingen!:) Så var det bare å kjøre på med mere champagne. Neste sommer blir jeg kone. Tror jeg gjør meg bra som det:)
Oppsumeringen av kvelden blir: en kveld jeg aldri vil glemme.
Elsker deg, Marius!
Gleder meg til du blir min mann:) hihi:)



Ligger bilder fra festen på rb.no uteliv uke 18 og på nattogdag.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar