søndag 16. mai 2010

Planlegging

I dag har jeg hatt besøk av Nina. Nå er planleggingen av bryllupet i gang. Gjestelisten er klar, budsjettet er satt opp og lokalet er funnet. Må bare ha godkjenning av Marius. "Bestem hvordan du vil ha det, bare gi meg beskjed om hvor og når jeg skal møte" Haha! Morsom fyr, skal nok få sine oppgaver han også ja. Skal ringe på lokalet på tirsdag. Håper det er ledig. Vi skal gifte oss på rådhuset, det som er litt dumt er at vi ikke kan bestille den seremonien før fire mnd før vi har satt dato. Siden vi skal gifte oss i juni får jeg ikke bestilt før februar. Får bare håpe at vi får den samme dagen. Må undersøke dette nærmere. Høres jo litt rart ut.
På torsdag skal jeg og Nina til byen. Og Joakim da, selvfølgelig! Vi skal se etter sko. Jeg synes egentlig at det er litt tidlig å begynne å planlegge så mye, men et år går kanskje fort. Gøy er det iallefall!:)

Jeg og Marius skal ut i dag. Hilde er barnevakt.
Gleder meg masse!

Håper alle får en fin 17 mai feiring!
Hipp hipp hurra:)

2 kommentarer:

  1. Grattis jenta mi! Er så stolt av deg:)Klem

    SvarSlett
  2. Så spennende:) Er ikke tidlig å planlegge ett år i forveien.. Det går skikkelig fort! Flink du er med scrappingen! Gleder meg til å dra på bikuben med deg!=)

    SvarSlett