tirsdag 25. mai 2010

Når det først har begynt...

så stopper det ikke!
Juli 09 oppdaget jeg at jeg var gravid. Vi måtte derfor ha et soverom til, og bestemte oss for å kjøpe leilighet. September var vi allerede inne i nye leiligheten og i gang med å pusse opp barnerommet. Januar 10 hadde vi byttet ut golfen med en passat stasjonsvogn.
3. mars kom Joakim, samme dag som vi ventet han. 8. mai gikk Marius ned på kne og 21. mai 11 blir vi mann og kone.
Å for dere som synes jeg fortsatt mangler noe, så skal jeg ikke skaffe meg hund!
Et sted MÅ det stoppe...


Nå har jeg bestilt lokalet til bryllupet!
Samfundet i Lillestrøm. Har vært der i konfirmasjon, kjempe fint lokale. Veldig fint ute også så håper vi er heldig med været, men skal ikke ta det som en selvfølge her i landet.


Samfundets historie!
Ønsker foresten masse tips og råd til den store dagen. Når det gjelder alt. Så skriv gjerne en kommentar hvis du har noe å komme med.
Marlin





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar