onsdag 21. september 2011

Halveis i arbeisuken!

Jeg var så heldig å fikk mulighet til å hente Joakim i barnehagen klokken to i dag. Så vi fikk mange timer sammen. Vi kom hjem fra barnehagen, slappet litt av til en episode av Kosinus og fikk i oss litt drikke før vi tok turen ut på lekeplassen. Der hvor Joakim har tatt sklia på egenhånd for første gang.

Han skulle ha med seg spade og kopp hver tur. Slapp det aldri. Skjønner ikke åssen han klarte å klatre opp trappen bak med noe i hver hånd, men det gikk fint!
Weee! :)

Marius lagde middag mens vi var ute å lekte. Og etter middagen dro vi til Lillestrøm for å kjøpe is og nyte litt mer sol. Fant ny onepiece til Joakim som han kan bruke i barnehagen.

Etter legging fikk jeg dratt meg ned på Elixia for ukens første treningsøkt.



 Ble 5,4 km på mølla

 Etterfulgt med styketrening.
Var flink i dag. Det ble både armer, bein, mage og rompe.



Det er fortsatt mange arbeidstimer igjen denne uken. Skal pakke treningsbaggen klar for i morgen hvis jeg skal komme meg ut etter elleve timer på jobb. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar