onsdag 14. september 2011

Første oppgave!

Jeg har vært Yoga før, men det er så lenge siden. Var en utrolig bra time på mandag, synd jeg vanligvis jobber på den tiden. Kunne tenkt meg det litt oftere. Må nok studere treningsplanen til Elixia litt nøyere utover høsten og se om jeg kan finne noen muligheter.

Dagens økt ble det dårlig med. Skulle møte Nina for å løpe, men hodepinen tok meg og jeg valgte å bli hjemme. Er fornøyd hvis jeg får til å gjennomføre de to siste denne uken.

Etter masse vann og ikke fult så mye hvile føler jeg meg noe bedre. Fikk Joakim i seng og begynte å skrive inn første innsendingsoppgave på NKI. Hadde kladdet hele oppgaven fra før så det var bare å få den inn på daten i dag. Det gikk fort, og nå er den sendt alt. Blir spennende med første tilbakemelding. Den første oppgaven får jeg ikke karakter på. Det er bare en bestått eller ikke bestått oppgave.

Håper dere har hatt en fin uke så langt. Jeg skal ha ukens tredje og siste kveldsvakt i morgen. Så blir det fri helg. Gleder meg, har jobbet de siste tre helgene. Skal ha Joakim hjemme fra bhg på fredag. Da skal vi bake og kose oss. Gjett hva vi skal bake? :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar