søndag 25. september 2011

Fantastisk søndag!

Våknet til verdens beste stemme som ropte verdens beste ord i dag. Mamma, mamma, åh jeg elsker det! Som dere sikkert har skjønt er søndagen den viktiske dagen i uken for meg, familiedag som jeg liker å kalle den. Den starter med at vi spiser frokost sammen alle tre. Så Marius måtte komme seg opp av senga selv om han var ute i går. Etter at vi hadde spist, lekt litt, sett litt på tv og ryddet litt måtte Joakim ha sin daglige dupp.

Så dro vi til Child Planet på Majorstuen for at Joakim skulle få leke og kose seg. Det var et lite lekeland og Joakim storkoste seg. ♥






Etter at vi hadde vært på lekeland dro vi på Peppes Pizza på Strømmen. Det er viktig for meg at vi alle tre spiser middag sammen så ofte det lar seg gjøre. Samme om det er hjemme eller på restaurant, så lenge vi sitter sammen.


Haha! Bare bilder av Joakim på familedagen vår. Nå sover gullet og jeg og Marius ligger i hver vår ende av sofaen og ser på Alt for Norge! Morsomt program..
Håper du har hatt en like fin søndag!

Trenger du tips til å finne på ting med barn? Sjekk ut denne siden.

1 kommentar:

  1. Fine gutten! Han har blitt så stor! Jeg savner dere!

    SvarSlett