søndag 16. januar 2011

TRENINGSPLAN UKE 3

Jeg trengte å komme meg en tur ut i går, med jentene. Og vi var ute, helt til stengetid. Vi vorset med champagne, dans, og sminket og ordnet håret på hverandre. Det ble mye kalorier utover natta og det har ikke blitt noen færre i dag. Med egg og bacon til frokost, pizza til middag og cola og potetgull. Jeg klarer bare ikke å være sunn dagen derpå. Det er bare junk som funker på meg!

I morgen begynner en ny treningsuke. En litt annerledes uke. Jeg skal opp på vekten igjen, har ikke vært der siden InBody testen.

Mandag: løpe/ellipse (forbrenne 1000 kcal)
Tirsdag: løpe/ellipse (forbrenne 1000 kcal)
Onsdag: løpe/ellipse (forbrenne 1000 kcal)
Torsdag: løpe/ellipse (forbrenne 1000 kcal)
Fredag: løpe/ellipse (forbrenne 1000 kcal)
Lørdag: FRI
Søndag: FRI

Jeg kommer kanskje til å trene litt lett styrke noen dager, men det bestemmer jeg meg for der og da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar