onsdag 12. januar 2011

12.01.2011

Kvalitets innlegg blir det ikke om dagen, men en liten oppdatering til dere jeg ikke prater med hver dag kommer iallfall. Kan jo begynne å fortelle at Joakim har fått barnehageplass med oppstart fra 31.01. Det blir spennende, lille gutten skal i barnehage alt. Jeg tror det kommer til å gå kjempe bra, han er så glad i andre barn. Og med mine arbeidstider og en 50% stilling, så trenger han ikke å få så lange dager heller.

Jeg har kjøpt sekk til han alt. En blå Bergans sekk.Også er jeg på jakt etter matboks. Prøver å finne en med Lynet McQueen på. Hvis du ser det et sted, si ifra hvor. Ok?

Ellers så er vi godt igang med et sunnere liv. Det går mye i kylling, og fisk. Begynner å bli litt mer kreativ når det gjelder grønnsaker også. Men poteter har vi kuttet ut helt. Det er det bare Joakim som får. Vi får i oss nok karbohydrater i fullkornspasta og andre ting. I dag skal vi wokke, det er lett og godt! Er det flere som prøver å starte nyåret litt sunnere?

Jeg har satt opp ett treningsprogram som går ganske langt fram i tid nå. Rett og slett for å se hva som funker best, for å gå ned i vekt selvfølgelig. Så nå blir det opp på vekta hver uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar