fredag 4. mars 2011

Mommy is tired!

Phu...
Så er jeg forran skjermen igjen. Blir det lenger og lenger mellom hver gang?
Ja! Men det er jo ikke planen min..

Jeg kan ikke komme med treningsoppdattering, fordi mammen er så sliten at hun ikke har orket å dra seg ut på flere dager. Kjempe skuffet over meg selv, hvordan skal dette gå når jeg skal begynne å jobbe for fult?

Joakim har blitt et år, og en 1års oppdate skal jeg klare å komme med de nærmeste dagene. Kan jo avsløre at det har kommet flere tenner (endelig). En til nede og en oppe. Så at det var enda en oppe som var på vei ut nå. Kan det ha sammenheng med at mammaen er trøtt? Ja, for Joakim sover ikke særlig bra på natten. Ikke for at han har sovet natten igjennom siden han har 4-5 mnd heller.

Jeg har rett og slett latt seg selv ha en rolig uke, for å fulføre alle uker fremover akkurat som jeg ønsker. Være en super mamma, super samboer og være super flink til å trene!

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar