tirsdag 3. januar 2012

Året som gikk. Del 2


Juni - Vi kom hjem fra bryllupsreise i starten av juni. Joakim byttet barnehage. Og hverdagen kom altfor fort tilbake.



Vi rakk også akkurat å ha babyshower for Nina. Før nydlige Maria Isabella ble født.




Juli - Var vi på hytta så mye vi kunne. Og koste oss med sommer og fri.






August - Jeg var på Bluesfestival for første gang i hele mitt liv. På Notodden, hvor jeg og svigerinne bodde i en stor bil.

Jeg og Nina dro ut å feiret bursdagen hennes. Første gang på veldig lenge hvor begge kunne drikke.


Joakim viser seg å være en liten kunster. Vi gjorde en del høst aktiviteter inne.


September - Var måneden jeg startet som student. Studerer moter og styling og planlegger å bli ferdig før neste jul.



Ble kurset i Hair Talk. Fantastiske extensions.


Også teste vi ut Child Planet. Litt mindre enn hva vi er vant med, men Joakim koste seg.


Oktober - Ble det bloggpause. Men jeg og Marius var alikevell på weekendtur til Dublin.



November - Vi var på gårdsbesøk. Ekeberggård var en veldig fin går og som jeg skrev i innlegget et sted vi kommer til å dra tilbake til mange ganger.

Ellers prøvde vi å få litt førjulsstemning den 1. advendt og der måtte handles inn til Joakims første pakkekalender.




Desember - Bestod av mye jobb og lite familietid. Når lillejulaften endelig kom og det var noen dager med fri, gikk det så fort unna. Frihelgen min brukte jeg på helgetur på København for å besøke verdens beste Anett.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar