torsdag 23. juni 2011

Mobilblogg: Barnehagegutten min!

God morgen! Liten historie fra i går.
Tidlig morgen og mammaen til Joakim er veldig trøtt. Legger meg ned på madrassen inne hos Joakim for å slumre bare litt lenger. Joakim leker på rommet sitt og jeg ligger med ene øye så vidt åpent. Plutselig må jeg ha duppet av litt for Joakim sitter nå oppå meg med sekken sin som han tydligvis har vært i gangen å hentet. Jaja, da er det bare å stå opp for gutten vil i barnehagen. Opp å spise frokost og gi Joakim en rask dusj!
Sitter på sofaen i stua og kler på Joakim med Dr.Phil i bakgrunnen. Klærne er på og Joakim hopper ned på gulvet. Jeg ble sittende, var noe veldig spennende på tv. Tretti sekunder senere er Joakim tilbake i stuen, nå har han løpt ut i gangen og hentet skoene sine. Da var det bare å få kjørt han opp i barnehagen med en gang.
Ha en fin dag!

1 kommentar: