torsdag 2. juni 2011

Mallorca 2011

Tirsdag ettermiddag var vi hjemme i Rælingen igjen.
 En uke har gått altfor fort.
Super deilig var det iallefall å få litt sol på kroppen.
Nå kommer jo finværet her hjemme tilbake også!

Joakim på leilighets balkongen vår!

Joakim koste seg i havet.

Grave i sanden var gøy.

Joakim og meg på stranden!  ♥

 ♥ Ekteparet Nilsen  ♥

GØY!!!

Hotellfrokost!

Joakim elsker å bade. Vi har mye i havet.

Cocktailbar på daten  ♥

Litt mer stas for fruen!

Ute i hest og vogn. Ikke mammaen sin favoritt men gøy for barna.

De beste guttene i hele verden  ♥

"Jeg vil ikke sove". Ganske sent på kvelden når vi voksne skulle ut å spise middag.

Tilbake i stolene som hang fra taket. Girls night!!
En siste drink i hengestolen før vi dro hjem.
  
Vi var nedover med et vennepar og barn. Veldig hyggelig når man reiser med barn selv. Ikke så avslappende som det kunne ha vært etter et bryllup, men kan ikke reise fra Joakim gullet en hel uke!
Jeg og Marius var jo heldig å få gå ut å spise middag og ta noen drinker uten å trille rundt på Joakim sovene i vogna. Det var deilig. Også gikk gutta ut for å se Champions league finalen, vi jentene satt hjemme på balokongen og fikk noen timer ute alene dagen etter.

Ønsker alle en fin Kristi Himmelsfartsdag! Joakim har blitt med bestemor og bestefar på hytta. Så jeg og Marius skal kose oss. Litt tid alene etter bryllupet! :)

1 kommentar:

  1. Fine bilder! Du ser altfor brun ut på noen av dem. Her i Bergen blir jeg hvitere og hvitere. Godt å ha dere tilbake på norsk jord!

    SvarSlett