mandag 14. februar 2011

Tiden flyr

Oi, nå er det en hel uke siden jeg har blogget. Har blitt ordentlig dårlig på å oppdatere. Joakim var hjemme fra barnehagen hele forje uke, og er hjemme enda. Blir nok ikke barnehage denne uken heller. Så jeg og Marius bytter på å være hjemme. Det blir ikke mye trening på meg om dagen heller. Vil heller være hjemme med lille gullet på fanget. Kjenner på kroppen at den trenger en løpetur igjen, så må prøve å få til et par økter denne uken. Nyttårforsettet mitt på å trene minst 3 ganger i uken har rykt alt. Jeg kan vel ikke skylle på at Joakim er syk, for jeg kan jo trene når Marius er hjemme, men vil ikke reise fra han.

Ellers så var jeg på spa forje uke. En hel dag med mamma. Kjempe deilig!
Vi trente før lunsjen, og svømte i baseng området etter lunsj. Jeg satt nok mer i boblebadet enn det jeg svømte. Avsluttet dagen med massasje og ansiktsbahandling!

I går feiret vi min første morsdag! Fikk sex and the city 2 filmen og den nyeste cden til Rihanna av sønnen min. Han vet virkelig hva mammaen sin liker! ♥


I dag har Marius jobbet dagen og jeg kvelden. Men nå sitter vi under dyna med sjokoladeis og melkesjokoladehjerter! Happy Valentine! ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar