søndag 6. februar 2011

Fantastisk fredag!

Fredagen gikk med til bryllupsplanlegging. Med forlover og brudepike dro jeg inn til byen for å finne sko til den store dagen.



Er glad skoene i boks nå! Elsker de. ♥
Der er kjøpt her.

Det ble en tur innom decorium der jeg blandt annet handlet såpebobler.



Siste stopp hjem fra byen ble lageret til goodcandy for å plukke ut søtsaker til gjestene.

Kvelden kom fort og og mamma, svigermor og ei brudepike til stor pluselig på døren. Alle invitasjnene er klare, men konvoluttene passet ikke, så tirsdag kveld kan jeg endelig puste ut for da blir de sendt ut.

Jeg begynte fort å se for meg andre ting en jeg tidliger hadde gjort. Noe som resulterte i at mye av kvelden gikk med til å planlegge kake og bordpynt. Klokken ble 02.30 før brudepikene reiste og jeg fikk et par timer søvn før Joakim var klar for å starte lørdagen.

Denne dagen skulle jeg endelig levere kjolen min til sydamen. Den kommer til å bli dødsfin, det så veldig bra ut det hun gjorde når jeg var der. Jeg skal sy om mammas brudekjole som hun brukte for snart 30 år siden.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar