mandag 21. februar 2011

God morgen alle sammen!

Selv om det begynner å bli litt utpå dagen nå...

Jeg og Joakim klarte å forsove oss i dag, hater når det skjer. Samtidig som det var veldig deilig å sove til 08.40. Litt mer stress ble det når vi skulle være på helsestasjon 09.00.

Vi rakk det akkurat!

Joakim er hjemme med meg i dag også. Tenker vi prøver en liten tur i barnehagen igjen i morgen, nå er det over to uker iden han har vært der. Håper det går greit å starte igjen. Han er iallefall i mye bedre form, det er godt å se.

                                 _______________________

Denne uken har jeg planer om å komme skikkelig i gang med treningen igjen. Liker best å trene om morningen eller på dagen når det ikke er stapp fult på sentret. Har ikke klart målet mitt på mange uker og er redd denne perioden kan ha sendt meg opp i vekt. Ops! Bare tre mnd igjen til bryllupet, full skjerpings.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar