tirsdag 7. desember 2010

Døgnet skulle hatt flere timer.

Det er ikke like lett å finne tid til å blogge lenger. Jeg skal fortsette så godt jeg kan, men jeg skulle gjerne hatt noen timer ekstra i døgnet mitt. Ikke bare så jeg kunne blogget, men andre hverdagsting skulle vært gjort også.
I går var jeg på kurs på Jessheim. Vi lærte å fjerne hår med tråd og det var kjempe gøy. Synes det gikk ganske bra utover dagen. Etter kurset dro jeg rett på jobb, var ferdig klokken åtte. Så dro jeg meg selv ned til Lillestrøm og inn på elixia, for en times treningsøkt. Treningsbaggen hadde stått i bilen hele dagen så det var iskaldt å skifte og jeg fikk ikke ut lotion av flasken for innholdet hadde fryst!:( Det var ikke veldig gjennomtenkt.

Nå skal vi straks reise å se på nyfødt baby!:) Også må jeg jobbe litt før Grays Anatomy i kveld! Det ble ikke "fit for skiing" på meg i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar