onsdag 24. mars 2010

Joakim 3 uker:)

I dag er Joakim tre uker.
Vi var oppe så tidlig som kvart på seks i dag! Vanligvis så ligger vi i senga til mellom ni og elleve, men i dag skulle han ikke sove lenger. Så da var det bare å stå opp og blande flaske. Vi har begynt med litt mme. Etter at vi lå på sykehuset og matlysten hans minsket så minsket produksjonen hos meg også, så nå må han ha litt ekstra etter at jeg har ammet. Kunne ønske jeg hadde nok mat til han, men er veldig glad for at vi fant ut at han ikke fikk i seg nok. Også fikk jeg tatt igjen et par timer med søvn når vi begge sovnet på sofaen litt seiner på dagen:)
Joakim har sittet litt i vippestolen sin i dag! Siden han er så liten enda så får han ikke sitte så lenge av gangen. Vi fikk stolen av Joakims oldemor når vi var på det første besøket der. Har aldri sett den typen før, med musikk, lyder og hjerterytme. Veldig fornøyd med den! Håper han fortsetter å like seg i den når han kan sitte i den litt lenger også.

Vi fikk besøk av Nina på dagen i dag. Det var kjempe koselig:) Blir litt kjedelig å bare sitte hjemme om dagen. Joakim har blitt såpass frisk nå at jeg tenker vi skal prøve oss på en trille tur i morgen! Blir godt å komme seg litt ut, hvis det ikke snør eller regner, da blir vi inne en dag til.

Nina har vært ute å reist og jeg får alltid gave når hun kommer hjem. Denne gangen fikk Joakim gave også. Så nå blir han tøff til sommeren.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar