fredag 26. mars 2010

Jente kveld

Både i går og i dag har jeg og Joakim vært på trilletur. I dag gikk vi ned til Lillestrøm for å møte Hilde og gutten hennes Simen på snart et år. På vei ned begynte det selvfølgelig å regne, men ingen vits å snu. Tok nesten en time å trille ned så gjør nok ikke det igjen før det blir helt bart på gangveien. Vi møtte Marius i Lillestrøm også så da kjørte vi opp igjen:)

Sånn i fem tiden kom jentene på besøk og vi har hatt en kjempe fin kveld. Joakim var en drøm og sov mye av kvelden noe jeg synes var kjempe deilig. Jentene var ikke så fornøyd med det, og lurte stadig på om vi kunne vekke han bare litt. hehe.. Men han var innom fanget til alle når han først var våken:) Gabrielle, Kjersti og Hanne stod for middagen! Beste måltidet jeg har hatt på lenge. De lagde indrefillet av svin med fløtegratinerte poteter, grønnsaker og pepper/fløte saus:)
Når det kom til desserten var det jeg og Camilla som stod på kjøkkenet. Må innrømme at det ble en del prøvesmaking:) Vi lagde sjokoladefondue. Mmmm.... Dette må jeg bare anbefale til alle. Det er sinnsykt godt og kjempe lett å lage til.

Vi dyppet jordbær, banan, kiwi og ananas!



Sjokoladefondue: Varm 1dl fløte. Tilsett 400g sjokolade i biter og rør rundt til det har smeltet. FERDIG! (Man kan gjerne ha i en ss med enten kaffe, rom eller cognac.) Da er det bare å begynne å dyppe:)

Nå har lillemann sovnet så da hopper jeg i seng også! Håper det blir noen timer på øyet før han våkner. Takk for en perfekt kveld jenter. God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar