torsdag 4. august 2011

Lang dag, lang helg....

Før jeg forteller om dagen i dag må jeg bare skryte av jogge/gå turen min i går kveld. Trente i 1 time og 40 min. Løp ned til Lillestrøm, også byttet jeg på å gå fort og jogge opp til Sagdalen over og gjennom Strømmen, opptil Løvenstad og så tilbake hjem. Synd at jeg gikk tom for strøm på gpsen, gikk tom for strøm etter 8 km, men vet at det ble over en mil... :)

I dag har jeg jobbet 11 timer. Lang dag på jobb, men en fin dag. Lista full av venner og faste kunder. Er deilig med sånne dager. Har hatt mye variasjon i dag også, da går dagen mye fortere.

Forlenget blant annet håret til svigerinnen min.



Før håret er klipt til...


Nå er jeg endelig hjemme og spiser en sein middag. I kveld skal jeg pakke baggen for i morgen har jeg fri. Skal til Notodden på bluesfestivel. Juhu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar