onsdag 17. august 2011

Gossip!

Sommerferien er det beste med å ha venninner som studerer overalt i landet og i utlandet.
Har hatt besøk at søte Marthe på jobb i dag, hyggelig å se henne igjen før hun drar tilbake til Ungarn.  Har klipt henne litt, pluss at vi hadde mye å ta igjen på oppdatteringsbiten.

Etter jobb kom Anett på middag. Vi lekte med Joakim helt til han skulle legge seg. Vi lekte rydde opp i lekene leken. Som rett og slett går ut på å sortere puslespill, klosser, baller og bamser. Noe som kommer til å ligge strødd utover gulvet hans i morgen igjen. Skjønner ikke måten små barn leker på. Er vel som når jeg setter i gang med scrapping, når jeg tenker meg om.

Fine Anett på tur.
Etter at Joakim hadde lagt seg gikk jeg og Anett en tur. Var ute i en og en halv time, kjempe deilig. Gikk å skravlet hele veien så det gikk jo kjempe fort. Fin avsluttning på dagen.
Nå har jeg spist kveldsmat, er klar for dusjen og så sengen.

Håper alle er like heldig som meg og har så fine venner! ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar