onsdag 14. desember 2011

Deilig å være norsk i Danmark!

Her kommer bildene fra Danmarksturen min i helgen. Var nede å besøkte Anett lørdag og søndag. Ble sittende på Kastrup i sju timer mandagsmorgen. Gardermoen ble stengt og flyet mitt bli innstilt. Fikk nytt fly som bare ble mer og mer forsinket. Når jeg endelig landet på norsk jord var det selvfølgelig uten bagasje. Off. Den stod igjen i Danmark, men kom heldigvis hjem til meg i dag. 



Tivoli i København

Hjertetreet


 Var super romantisk på tivoliet nå. Lys overalt. Mye, mye finere enn hva jeg hadde trodd før jeg kom dit. Jeg og Anett gikk rundt i over to timer og bare så på ting. Vi gikk mye hele helgen egentlig. Ble en del shopping og butikker på oss. Nå har jeg faktisk bare en julegave igjen. :)


Rudolf

Søteste Anett som passet godt på meg

Jeg ble selvfølgelig dårlig da. Så typisk. Litt mye jobbing, stress, tenking på jobb og mer stress gjorde at migrenen kom så fort jeg fikk en dag å slappe av på. Men etter et skikkelig anfall og 12 timers søvn var jeg heldigvis i fin form igjen. Søte Anett passet så godt på meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar