onsdag 23. november 2011

23.11.2011

Heisann dere!
Hvordan går det? Eller er det hvordan det går med meg dere lurer på, siden dere trykker dere inn på bloggen min igjen? :) Sitter i skrivendestund på kjøkknet å leser om fiber og diverse materialer. Har siden sist jeg blogget levert inn min første studieoppgave, noe som gikk kjempe bra og jeg er veldig fornøyd. Fikk for meg at midt i lesestunden min skulle jeg jammen meg oppdatere dere litt igjen.

Høsten har gått så fort at jeg klare ikke å oppsumere hva som har skjedd mens jeg ikke har blogget engang. Tenk at det er fire uker til jul på søndag. Jaja, uansett.. Bloggpausen min, den ble litt lengre enn planlagt. Hadde ikke noe særlig med innhold å komme med noen dager også gikk liksom tiden litt fra meg. Tilslutt så sluttet jeg helt å tenke på bloggen, men nå savner jeg å skrive igjen.

Jeg og Marius var på vår første weekend tur alene igjen i oktober. Elsket Dublin, tror med hånden på hjertet at vi kommer til å havne der igjen. :)

 Klarte faktisk ikke å få i meg hele den lille guinnessen min.

 Inne på Guinness museet.

 Utsikten fra skybaren.

 Paret ♥

 Drink på Marlinmor :)

I Templebar området...

Håper dere henger dere på igjen. Nå går vi mot den beste tiden i hele året, førjulstid! :) Jeg gleder meg. Gjør du?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar