mandag 4. april 2011

Trening denne uken!

I dag: Planen var gruppetime på Elixia, Bikinis dont lie. Den ble forandret med en gang jeg stod opp i dag. Kneet mitt funker ikke, gjør vondt å bare gå. På lørdag løp jeg ute, da måtte jeg gå innimellom for det var så vondt. Jeg la ut på ny løpetur i går kveld og synes det gikk ganske fint, det var litt vondt men jeg løp hele runden. Det skulle jeg sikkert ikke ha gjort, håper jeg ikke har ødelagt treningsuken min. Håper å kunne gjennomføre resten av uka hvis jeg tar det med ro i dag!
Tirsdag: løpe ute. ca 7 km, har funnet en grei runde.
Onsdag: 55 min Xycling + styrketrening ( mage, rygg og armer).
Torsdag: 30 min easy step + 30 min shape.
Fredag: FRI
Lørdag: løpe ute, sikkert samme runde som tirsdag.
Søndag: FRI


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar