mandag 14. juni 2010

Ny uke - nye muligheter

Jeg har vært å trent i dag! Trente først en halvtime for meg selv også en halvtime med styrke i sal. Det er så godt når man er ferdig, må bare være flink å komme seg ut. Når sal timen var ferdig gikk jeg ned på barnepassen for å se til Joakim. Han sov når jeg begynte å trene, men jeg kunne tenke meg at han hadde våknet elleve (det gjør han alltid) og det stemte i dag også. Han satt så bli og fornøyd i en vippestol:) Bestemte meg da for å ta han med hjem og dusje hjemme!
Vi dro hjem og Joakim fikk litt mat igjen. Han er så herlig om dagen. Bli gutt!:) Latteren hans er bare den beste å høre på. Nå ler han av ting på tv, når vi skifter bleie, når vi prater og tuller også går det ann å kile han litt.

Jeg skal også bli bedre på kosthold fra denne uken. Så i dag hadde jeg en yt med banansmak før trening, en kyllingsalat til lunsj og fiskeburger til middag! Jeg klarte faktisk å holde meg unna potetgull posen til Marius i går også, selv om jeg satt her røyksyk og hadde lyst til å spise ALT! Fant meg en pose knaskerøtter og en flaske imsdal!
Må bare klare å være flink hvis jeg vil se resultater...

3 kommentarer: